dinsdag 22 februari 2011

in het water gevallen....

Gistermiddag tijdens het uitlaten van Jessie samen met  Jamie  wilde ik Jamie even filmen.
Maar omdat ik druk bezig was te filmen lette ik even niet goed op en rolde Jamie in het water.
Ze zeggen altijd dat hondjes al op jonge leeftijd kunnen zwemmen, inderdaad Jamie leverde het bewijs.
Ik wist niet hoe snel ik de camera moest wegleggen, En dus moest ik ook te water om haar er weer uit te vissen.
Gelukkig had ik nog een handdoek in haar fietsmandje liggen,en kon ik haar snel droog wrijven.
Het water was gelukkig niet al te diep.
Na de tijd weer helemaal opgedroogd, lekker met moeder in het zonnetje
                                       

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig weer een goed einde!Het is opletten met die hummels!Natte schoenen met die kou of had je laarzen aan?In ieder geval een mooi verhaal op film!Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, helaas had ik geen laarzen aan dus met schoenen en al in het water.(ongeveer 40 cm diep)
    Daarna snel naar huis.

    Groetjes Hans

    BeantwoordenVerwijderen