maandag 20 oktober 2014

september 2014

Jamie


5 opmerkingen:

  1. Hallo, leuk jullie zijn er weer! groetjes van Annemiek en Jiske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annemiek,

    Nieuwe poging om het een beetje bij te houden..

    Alles goed met jullie? en met Jiske?
    Als je nog leuke foto's hebt van haar... hou ik mij aanbevolen.

    Groetjes van de Stammetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, hoe gaat het met jullie?Met ons en Jiske gaat het goed.Hoe gaat het met Jamie? En hoe gaat het met Jessie , ik zie haar niet op de foto's en hoop dat het geen reden is voor zorgen. IK stuur nog een foto binnenkort. groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Annemiek en familie,

      Geen reden voor paniek, met Jessie en Jamie is alles goed,
      met ons trouwens ook.

      Ik weet niet of je ons mailadres nog hebt: hansstam@lijbrandt.nl.

      Groetjes van de Stammetjes

      Verwijderen
  4. Fijn!Bedankt voor het adres, groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen